Inovație în educație

Procesul de schimbare în educație pornește de la conștientizarea necesității schimbării și continuă cu manifestarea dorinței de schimbare, acumularea cunoștințelor necesare, formarea noilor competențe, stabilizarea sistemului și dezvoltarea durabilă. Astfel, se modifică concepția de conducere în învățământ și apar noi obiective manageriale.

A  fi  profesor  înseamnă  a  avea  conștiința  unei  responsabilități majore   –   formarea,   modelarea   tinerei   generații  pentru   studiu,   pentru   descoperirea  drumului  personal,  a  vocației,  a  propriului  sens  in  raport  cu  lumea,  cu  profesia,  cu  traseul  devenirii.  Profesorul  nu  poate  fi  captiv  într-o  unică formulă educațională, nu poate ignora diversitatea abordărilor pedagogice, didactice, metodice, după cum nici directorul unei școli nu poate considera că a descoperit  un  traseu  managerial  imuabil  și  definitiv,  cu  garanția  succesului  deplin.

Asociatia noastra a constituit un grup de lucru pentru Inovatie in Educatie. Daca esti interesat sa ni te alaturi, contacteaza-ne.